مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

افتتاح 1116 واحد مسکن ملی در کرمان

افتتاح 1116 واحد مسکن ملی در کرمان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۲ | ۱۳۹۹/۰۸/۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از افتتاح ۲ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی طرح ملی مسکن و مسکن مهر استان در ارتباط زنده تصویری با رئیس جمهور خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی حاجی‌زاده از افتتاح و شروع عملیات اجرایی 2 هزار و 836 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر استان کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در سیرجان خبر داد و اظهار داشت: امروز افتتاح هزار و 116 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان در قالب 13 تعاونی مسکن در زمینی به مساحت 54 هزار و 625 متر مربع را داریم.

وی با اشاره به واگذاری زمین برای چهار هزار و 29 هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن به واجدین شرایط گفت: این اختصاص زمین به صورت گروهی و تعاونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از معرفی سه هزار و 664 نفر واجدین شرایط به پروژه‌های طرح اقدام ملی استان کرمان خبر داد و افزود: آماده سازی 100 هکتار از اراضی دولتی با اعتبار بالغ بر 106 میلیارد ریال جهت طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات آماده سازی 140 هکتار از اراضی تخصیصی به طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان آغاز می‌شود ادامه داد: هزار و 720 واحد مسکن مهر استان کرمان نیز افتتاح می‌شود.

حاجی‌زاده مجموع سرمایه گذاری این طرح‌ها را 14 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها در مجموع اشتغالزایی 9 هزار و 500 نفری برای استان کرمان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه 35 هزار و 989 نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان داشتیم گفت: از این تعداد 17 هزار و 321 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و 563 هزار نفر از واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان افتتاح حساب انجام داده‌اند افزود: تاکنون 3 هزار و 664 نفر از این واجدین شرایط بیش از هزار و 800 میلیارد به حساب واریز کردند.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman