13 شهرک‌ در منطقه 21 پایتخت نیاز به نوسازی دارد

13 شهرک‌ در منطقه 21 پایتخت نیاز به نوسازی دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۶ | ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

شهردار منطقه 21 گفت: 13 شهرک در این منطقه وجود دارد که اکثرا نیاز به نوسازی دارند. بنابراین زمین موجود است و می‌توان همان را نوسازی کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا پوریافر در چهل و دومین رویداد امید و افتخار که روز گذشته (دوشنبه 15 اسفند) به دلیل احداث 10 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 برگزار شد، گفت: پروژه حال حاضر منطقه 21 ویژگی های خاصی دارد. یکی از ویژگی ها صنعتی بودن و در آمیختگی صنعت و سکونت در این منطقه است.

پوریافر افزود: این منطقه ظرفیت نمایشگاهی دارد. همچنین وجود گذرگاه ها، جمعیت یک میلیونی در حاشیه کرج، فرودگاه، مجتمع های تجاری و زمین های مستعد نظامی و سکونتی از جمله ویژگی های خاص منطقه 21 است.

شهردار منطقه 21 اضافه کرد: 13 شهرک در این منطقه وجود دارد که اکثرا نیاز به نوسازی دارند. بنابراین زمین موجود است و می توان همان را نوسازی کرد.

وی با بیان این مطلب که در حوزه مسکن هم استعداد خوبی وجود دارد، گفت: پروژه دیگری نیز در منطقه به وسعت 60 هکتار با پیگیری شهردار در دست پیگیری است.

پوریافر افزود: همچنین امروز یک زمین 30 هکتاری به همت شستا برای خانه سازی پیگیری شد و تاکید شهردار تهران به جلو رفتن این پروژه ها کمک کرد.

آریا


برچسب ها:

شهرداری منطقه 21 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman