ارائه 2 راهکار برای تامین زمین مسکن ملی در اصفهان

ارائه 2 راهکار برای تامین زمین مسکن ملی در اصفهان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۶ | ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، انعقاد تفاهمنامه با وزارت علوم و نیروهای مسلح و همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی را دو راهکار برای برای تامین زمین نهضت ملی مسکن در استان اصفهان دانست.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اصفهان از زمین هایی که در شهرهای این استان به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته اند، بازدید کرد و به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های نهضت ملی این استان پرداخت.

مالکی با بیان اینکه در برخی شهرهای استان از جمله خمینی شهر برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن کمبود زمین داریم، گفت: ظرفیت هایی که در قانون جهش تولید مسکن پیش بینی شده به ما امکان می دهد تا کمبود زمین در این شهرها را برطرف کنیم.

وی استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه ها را یکی از این ظرفیت ها دانست و افزود: انعقاد تفاهمنامه با وزارت علوم و نیروهای مسلح می تواند بخش زیادی از مشکلات استان در حوزه تامین زمین را برطرف کند.

مالکی همچنین توافق با بخش خصوصی را یکی دیگر از راهکارهای تامین زمین در خمینی شهر برشمرد و اضافه کرد استفاده از توان دولت در جذب مشارکت‌ و سرمایه گذاری بخش خصوصی از مواردی است که باید بیش از پیش در دستور کار ادارات کل راه و شهرسازی قرار گیرد.

گفتنی است سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن صبح امروز برای بررسی مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان در نشستی در اداره کل راه و شهرسازی این استان حاضر شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman