همکاری ایران و روسیه در حوزه صنعت ساختمان

همکاری ایران و روسیه در حوزه صنعت ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۶ | ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از مذاکره با همتای روسی خود در ساختمان دادمان خبر داد و گفت: ایران و روسیه در زمینه مصالح ساختمانی و بهره مندی از فناوری های ساخت، همکاری می کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام برگزاری نشست مشترک با همتای روسی خود در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: این دیدار و گفتگوها در زمینه ساخت مسکن، مصالح و فناوری های جدید ساخت و ساز در دفتر معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه انجام شد.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: مقرر شد تا مراکز تحقیقاتی دو کشور همکاری علمی داشته باشند و این همکاری ها در زمینه مصالح ساختمانی، فناوری ها و همچنین حضور شرکت های ایرانی برای ساخت مسکن در روسیه انجام شده است.

عباسی اصل با تشریح نحوه مشارکت بخش خصوصی ایرانی، برای ساخت مسکن در روسیه، گفت: بر اساس توافقات انجام شده بخش های خصوصی ایرانی در حوزه مصالح ساختمانی در روسیه، حضور فعالی خواهند داشت و در بخش ساخت و ساز نیز شرکت های ایرانی، منتظر دریافت پیشنهادهای کشور روسیه هستند.

عباسی‌اصل از تداوم سلسله نشست ها با همتای روسی خود خبر داد و افزود: همتای روسی دعوت کرد تا نشست مشترکی را در ۶ ماه آینده برای حصول به نتیجه در آن کشور برگزار کنیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman