عملکرد سازمان ملی مسکن در سال جاری تشریح شد

عملکرد سازمان ملی مسکن در سال جاری تشریح شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۰ | ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن سال ۱۴۰۲ را سالی پرکار اما مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد دولت سیزدهم در تامین زمین با هیچکدام از دولت های پیشین در ۴۰ سال بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین نشست شورای مدیران در سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: حجم الحاق اراضی و شروع عملیات آماده سازی اراضی تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن بی سابقه بوده و عملکرد دولت سیزدهم در تامین زمین با هیچکدام از دولت های پیشین در ۴۰ سال بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون آماده سازی بیش از ۳۷ هزار هکتار به استعداد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است.

مالکی همچنین تامین ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها را اقدامی برشمرد که می تواند از دغدغه مردم در بخش مسکن گره گشایی کند.

وی ادامه داد: مراحل تصویب ۵۳ شهرک مسکونی طی شده یا در حال طی شدن است که می تواند کمک زیادی به تامین فاقدین مسکن مسکن داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توفیق در انجام اقدامات صورت گرفته را حاصل تلاش تمامی همکاران سازمان ملی زمین و مسکن دانست که با اهتمام مضاعف و کار جهادی انجام شده است.

مالکی در پایان گفت: سال آینده هم باید با روحیه جهادی و انگیزه و تلاش بیشتری پروژه های نهضت ملی مسکن را به اتمام برسانیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman