برای پاسخگویی به متقاضیان مسکن ملی؛

ایجاد اتاق ملی در سیستان و بلوچستان

ایجاد اتاق ملی در سیستان و بلوچستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

معاون وزیر راه و شهرسازى از ایجاد اتاق ملى براى پاسخگویى به متقاضیان مسكن ملى در اداره كل راه و شهرسازى سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، على نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز اولین روز بعد از پایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن است از ایجاد اتاق اقدام ملی گفت: این اتاق محلی برای جمع آوری مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی و پاسخگویی به سوالات ایشان است که این موضوع باعث کاهش بروکراسی اداری و بالابردن راندمان و در نهایت افزایش رضایت مراجعه کنندگان می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن نبیان با حضور در اتاق اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از نزدیک شاهد مراحل انجام کار و دریافت مدارک متقاضیان قرار گرفت و با صحبت صمیمانه و چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات متقاضیان مسکن در این استان کم برخوردار پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی که با حضور کلیه دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در ایجاد اتاق اقدام ملی ستودنی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که به مناسبت دهه مبارک فجر به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده، یکی از موهبت های انقلاب اسلامی را نزدیکی مردم و مسئولان دانست و گفت: در یک نظام اسلامی نباید فاصله ای بین مردم و مدیرانشان وجود داشته باشد و همین نزدیکی و یکدلی است که منجر به رضایت مردم از مسئولان خواهد شد.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در اولین روز از سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان در نشستی نیز با اعضای معاونت املاک و حقوقی، بازآفرینی شهری و معاونت معماری و شهرسازی دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه های استان پرداختند.

گفتنی است امروز عملیات کلنگ زنی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح اقدام ملی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسئولان استانی انجام خواهد شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman