آغاز ثبت نام مسکن ملی در بیرجند

آغاز ثبت نام مسکن ملی در بیرجند
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۳ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای شهر بیرجند آغاز و تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.
به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی در ادامه افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت‌نام برای شهر بیرجند در مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن مقدور نبود پیگیری‌های لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دستور کار قرارگرفت و موفق به دریافت مجوز ثبت‌نام از وزارت راه و شهرسازی شدیم.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها و مراجعه حضوری برای ثبت‌نام وجود ندارد و متقاضیان در شهر بیرجند برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، می‌توانند از یکی از روش‌ها از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می‌توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

داعی خاطرنشان کرد: بدیهی است ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع محدودیت‌های ویروس کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman