راهکارهایی برای گرانقیمت تر شدن دکوراسیون خانه

راهکارهایی برای گرانقیمت تر شدن دکوراسیون خانه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۶ | ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

چگونه زمانی که حتی آنچنان هم وضع و اوضاع مالی شما خوب نیست، به گونه ای دکور و فضای خانه را طراحی کنیم که علاوه بر زیبا و مرتب بودن کمی هم گرانقیمت تر به نظر برسد.

به گزارش اخبار ساختمان، همیشه هم گران قیمت به نظر رسیدن به معنی گران قیمت بودن نیست. شاید برای افزادی که کمی با محدودیت های مالی مواجه هستند ست کردن رنگ مبلمان با فرش‌ها یا مدل کاغذ دیواری با فرش و غیره کمی سخت به‌نظر بیاید.

 

استفاده از مبلمان در منزل

 

لازم نیست به سراغ مبلمان چند ده میلیون تومانی بروید. ولی متناسب با منزل خود حتی اگر شده از یک ست میز ناهار خوری ارزان قیمت در داخل منزل خود بهره ببرید. با این کار فارغ از اینکه این مبلمان شما با چه قیمتی به‌نظر می رسند باعث می‌شود فضای خالی خانه شما به راحتی و با این کار اشغال شود. هرچند دقت داشته باشید که از انتخاب مبلمان و یا ست های خیلی بزرگ و فضا گیر جدا پرهیز کنید.

 

استفاده از موارد قدیمی ولی با کیفیت

 

یکی از ترفندهای گران قیمت نشان دادن منزل این است که اگر وسیله یا ظرف تزئینی در منزل خود دارید و به صرف قدیمی بودن از آن استفاده نمی کنید می توانید مجدد از آنها با خیال راحت کمک بگیرید. البته دقت داشته باشید که این مواردی که کمی قدیمی تر شده اند حتما سالم و با کیفیت باشند.

 

اما نکته اینجاست که این اشیا و وسایل قدیمی را با یک مورد با ارزش و شیک‌تر ترکیب کنید. اجازه دهید مثالی بزنیم. چنانچه میز قدیمی درمنزل دارید و البته سالم است از آن کمک بگیرید و با خرید یک گلدان کمی گرانقیمت تر و متفاوت تر و قرار دادنش بر روی میز به این میز و صندلی قدیمی و این محیط از خانه جلوه متفاوتی بدهید و در واقع با این تناقض محیط گران قیمت تری پدید بیاورید.

 

نقاشی مناسب منزل

 

جدای از اندازه و ابعاد منزل، شما می‌توانید به راحتی با یک نقاشی کم هزینه خانه خود را ضمن بزرگتر نشان دادن کمی هم متفاوت و کلاسیک‌تر نشان دهید. احتمالا شما هم خانه های یک دست سفید برایتان ساده و خسته کننده شده است.

 

ایجاد ست های رنگی موافق و مخالف شور و هیجان بیشتر به منزل شما می دهد. در نتیجه منزل شما از آنچه که هست مطمئنا گران قیمت تر به‌نظر خواهد رسید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید.

 

استفاده از ترکیبات مناسب

 

همان گونه که یک نظم و ترتیب در رنگ و مدل لباس‌ها می‌تواند شما را بسیار متفاوت تر نشان دهد. از سوی دیگر نیز در منزل و ترکیب بندی و سایل و رنگ‌ها می‌تواند به همان اندازه و حتی بیشتر بر نمای داخل خانه شما تاثیر گذار باشد.

 

بنابراین یکی از راه ها و روش های لوکس و گران قیمت کردن استفاده از ترکیبات و وسایل مختلف است که البته باید در عین سادگی استفاده شوند. از استفاده از وسایل مختلف ترس و واهمه نداشته باشید و از بافت‌ها و مدل‌های مختلف در کنار یک دیگر کمک بگیرید.

 

از ست کردن دوری کنید

 

شاید دیگر زمان آنکه تمامی رنگ‌ها و وسایل را در منزل با یکدیگر ست کنید به‌سر آمده باشد. شاید دیگر نمایی که همه چیز شبیه به هم (چه از لحاظ ظاهر و چه رنگ) به‌نظر می‌رسد جذابیت ندارد.

 

حال زمان ان رسیده است که با تفکرات و مشاهدات بیننده کمی بازی کنید تا بدین صورت منزل خود را لوکس‌تر نشان دهید. دقت کنید که در این کتار قانون مند باشید و زیاده روی نکنید چرا که نتیجه معکوسی خواهد داشت.

 

دلتا

 


برچسب ها:

دکوراسیون 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman