آغاز ساخت ۱۵۲۰ واحد مسکونی در پرند

آغاز ساخت ۱۵۲۰ واحد مسکونی در پرند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۴ | ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از اجرای گام نخست طرح نهضت ملی مسکن با آغاز ساخت یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در فاز ۳ پرند خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، «آرش صیادی» با اشاره به استقبال متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن میزان ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن را ۲۲۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان ۷۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تاکنون برای ۲۷ هزار و ۸۰۰ نفر با توجه به برنامه گام اول و دوم افتتاح حساب انجام شده و برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی شده تا ۲۷ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند طی ۴ سال ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود که تامین زمین برای ساخت این حجم واحد مسکونی در جنوب فاز ۳، فاز ۶، غرب فاز ۷ و ورودی شهر پرند انجام شده است.

صیادی با بیان اینکه ساخت یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در جنوب فاز سه پرند دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی است تصریح کرد: همچنین در ۵ قطعه زمین با ۴۸ بلوک در ۴ طبقه، پارکینگ مسقف و آسانسور در حال ساخت است. در برخی از بلوک‌ها ساخت طبقه چهارم آغاز شده و تعدادی از بلوک‌ها در مرحله سفت‌کاری و دیوارچینی هستند. عملیات اجرای تأسیسات نیز آغاز شده و تلاش بر این است پیش از زمان مقرر، ساخت واحدهای مسکونی این سایت تمام شود.

وی در مورد کیفیت ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن توضیح داد: در ساخت پروژه‌های نهضت مسکن ملی تمام مسائل فنی و مهندسی رعایت شده و در دیوارهای واحدهای مسکونی مباحث فنی در حوزه عایق حرارتی و صوتی و مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان اجرایی شده و با بالاترین کیفیت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: چنانچه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند این پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

برچسب ها:

واحد مسکونی ،مسکن ،پرند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman