مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت:

بررسی ۵۹۱۳ پرونده نما در تهران

بررسی ۵۹۱۳ پرونده نما در تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۲

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: کمترین فعالیت کارشناسان کمیته نما در هر منطقه بیش از هزار ساعت بود که حاصل این فعالیت ۵۹۱۳ پرونده بود.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی صالحی، در دومین همایش فصلی اعضای کمیته های نما مناطق۲۲ گانه شهر تهران با اشاره به فعالیت های این کمیته اظهار کرد: خوشبختانه کمیته های نما در مناطق ۲۲ گانه تهران بسیار فعال بودند که از ۱۶۸ نفر کارشناس بهره می گرفتند.

وی افزود: در هر منطقه حداقل ۷ کارشناس فعالیت داشتند که تقریبا طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۶۰۰ ساعت کار کارشناسی در مناطق صورت گرفت.

صالحی تصریح کرد: کمترین فعالیت کارشناسان در هر منطقه بیش از هزار ساعت بود که حاصل این فعالیت ۵۹۱۳ پرونده بود.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران بیان داشت: طی۶ ماه فعالیت ۳۶۰ جلسه انجام شد که بیش از ۸ هزار تاییده در این جلسات صورت گرفت.

صالحی با بیان اینکه امروز مجبوریم به صلاحیت معماری توسط سازمان نطام مهندسی اکتفا کنیم گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا در مدیریت شهری نظام اصولی مهندسی داشته باشیم.

وی گفت: امروز کمیته های نمایه در مناطق ۲۲ گانه بسیار فعال هستند که نتیجه آن آماده شدن راهنمای طراحی است و از اول مرداد ماه نماهای برتر در یک سامانه مشخص ثبت خواهد شد.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، ادامه داد: ۴۰نمای برتر از سال ۹۴ تا ۹۷ در یک کتاب ثبت و منتشر خواهند شد که شامل موقعیت اسقرار و تحلیل موقعیت نماهای برتر خواهد شد.

صالحی در خاتمه اظهار داشت: این کتاب هر سال به روز رسانی خواهد شد.

مهر

برچسب ها:

معماری ،نما ،ساختمان ،تهران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman